ویژوال کاپوزر، بهترین صفحه ساز وردپرس

صفحه سازها در وردپرس، دیگر از حالت یک صفحه ساز عادی خارج شده اند و به مرحله «سایت ساز» نزدیک شده اند! شما دیگر می توانید با صفحه ساز ویژوال کامپوزر یک سایت کامل را طراحی کنید؛ بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و یا حتی html و Css. نکته خیلی مهم این است که زیبایی و کارایی سایت هایی که با این صفحه سازها طراحی می شوند به شدت خوب هستند و شما را بی نیاز از هرگونه دست بردن در کدهای آن ها می کند. اگر می خواهید طراحی سایت بدون کدنویسی را سرلوحه کار خود قرار دهید، پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

صفحه ساز وردپرس چیست؟

اولین پرسشی که در رابطه با صفحه سازها باید پاسخ داده شوند، این است که اصلا این صفحه سازها کارشان چیست؟ به عبارت ساده شما می توانید با یک صفحه ساز یا page builder صفحات وب را طراحی کنید. صفحه ساز ویژوال کامپوزر یا visual composer یک صفحه ساز مخصوص وردپرس است که با این سیستم مدیریت محتوا سازگاری فوق العاده ای دارد. شما می توانید با استفاده از این افزونه صفحات زیبایی را به سادگی ایجاد کنید. ویژوال کامپوزر در سالهایی ابتدایی بسیار مورد استقبال قرار گرفت و هنوز هم یکی از برترین صفحه سازهای وردپرس به شمار می رود.

نکته قابل توجه در رابطه با صفحه سازها سادگی کار کردن با آن هاست. صفحه ساز ویژوال کامپوزر با رابط کاربری مخصوص به خود می تواند به ساده ترین شکل ممکن صفحات زیبایی را برای شما ایجاد کند. اگرچه صفحه سازهای المنتور و دیوی با رابط کاربری دیداری خود تجربه جدیدی را برای کاربر رقم می زنند، صفحه ساز ویژوال کامپوزر هم می تواند برای شما تجربه جالب توجهی را رقم بزند.

صفحه ساز ویژوال کامپوزر

ویژگی های صفحه ساز ویژوال کامپوزر

اولین و مهم ترین ویژگی صفحه ساز ویژوال کامپوزر المان های زیاد این صفحه ساز قدرتمند وردپرس است. این صفحه ساز قوی المان های زیادی دارد که می تواند خیلی از نیازهای شما را در زمینه طراحی یک صفحه وب برطرف کند. علاوه بر این، افزونه های جانبی بسیار زیادی هم برای افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر نوشته شده که می توانید آنها را تهیه و استفاده کنید. این افزودنی ها می توانند المان های بی نظیر بیشتری را به صفحه ساز شما اضافه کنند.

از بین ویژگی های ویژوال کامپوزر می توان از صفحه ساز دیداری ویژوال کامپوزر به عنوان یکی از شاخص ترین ویژگی های آن اشاره کرد. با استفاده از ویرایشگر دیداری آن می توانید به سادگی تغییراتی که در وبسایت تان اعمال می کنید را ببینید. این ویژگی به شما کمک می کند که بتوانید خیلی ساده تر کار طراحی صفحات خود را انجام دهید.

چرا باید از صفحه ساز ویژوال کامپوزر استفاده کنیم؟

صفحه ساز ویژوال کامپوزر یک صفحه ساز بسیار سازگار است که با بسیاری از قالب ها سازگاری دارد. دلیل مهمی که می توان برای استفاده از ویژوال کامپوزر به آن اشاره کرد، این است که این صفحه ساز بسیار قدرتمند است و می توان از آن برای ساخت انواع صفحات استفاده کرد. همچنین افزونه های بسیار زیادی که برای این افزونه نوشته شده اند نیز می توانند دلیل خوبی برای استفاده از این صفحه ساز قدرتمند باشند.

سازگاری صفحه ساز ویژوال کامپوزر به چه شکل است؟

صفحه ساز ویژوال کامپوزر به خاطر سبک برنامه نویسی آن بسیار سازگار بوده و جای نگرانی به دلیل ناسازگاری با سایر افزونه ها و قالب ها نیست. بنابراین می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. البته شایان ذکر است که به دلیل ماژولار بودن سیستم وردپرس، امکان ناسازگاری این افزونه با سایر افزونه های وردپرس وجود دارد ولی حداقل می توان با اطمینان خاطر گفت که این ناسازگاری با افزونه های اصلی وردپرس وجود ندارد.

بروزرسانی مدام صفحه ساز ویژوال کامپوزر

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر به واسطه تیم قوی ای که پشت سر خود دارد، بروزرسانی های مداوم دارد و پشتیبانی بسیار خوبی هم دارد. بنابراین شما می توانید با استفاده از پشتیبانی قوی این تیم هر مشکلی که دارید را با آن ها مطرح کرده و مشکل خودتان را حل کنید.

نتیجه گیری:

با وجود اینکه ویژوال کامپوزر یکی از بهترین صفحه سازهای دنیاست، اما قطعا بهترین افزونه صفحه ساز نیست. تجربه شخصی خودم و هزاران طراح سایت دیگر ثابت می کند که ویرایشگر دیداری المنتور بسیار قدرتمندتر از ویژوال کامپوزر ظاهر شده و امروزه کاربرد المنتور بسیار بیشتر از ویژوال کامپوزر است. لذا اگر میخواهید بهترین صفحه ساز وردپرس را برای سایت خودتان انتخاب کنید، حتما مقاله المنتور را هم مطالعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =